איזה קוקטייל כדאי לנסות כשאני נוסע לתאילנד?

מדוע כדאי לכם ליהנות מהזמן הטוב ביותר אי פעם בבנגקוק או בצ'אנג מאי

בנגקוק היא אחת הערים המתויירות ביותר בעולם, ולא בכדי. זהו מטרופולין הומה שמציע משהו לכל אחד. בין אם אתה רוצה לחקור מקדשים היסטוריים, ליהנות מערב של אגרוף תאילנדי, או להתפנק עם כמה מהאוכל הטוב ביותר על פני כדור הארץ, בבנגקוק יש הכל.

אם אתם מתכננים טיול לבנגקוק וברצונכם להתנסות במטבח תאילנדי אותנטי – אבל לא יודעים מאיפה להתחיל – דאגנו לכם. להלן חמש מהמנות האהובות עלינו שיתנו לכם לטעום ממה בנגקוק עוסקת:

Khao Soi – המנה הזו עשויה מאטריות ביצים מבושלות במרק עוף עם אטריות פריכות מטוגנות מעל ומעליהן רוטב קארי חריף. האטריות מוגשות בדרך כלל עם עוף או בקר, אך ניתן להזמין גם בסגנון צמחוני!

פאד תאי – פאד תאי היא אחת המנות האייקוניות ביותר בתאילנד. הוא עשוי מאטריות אורז מעורבבות עם ביצים ומוקפצות עם תמרהינדי

מהי בירה וסוגים שונים של בירות לנסות?

בירה היא משקה אלכוהולי מותסס המיוצר על ידי הסכרה של עמילן ותסיסה של הסוכר שנוצר. מקור העמילן יכול להיות דגן מותך, כגון שעורה מותכת, או מזונות עמילניים שונים אחרים כגון תפוחי אדמה, תירס, חיטה או אורז. זהו אחד המשקאות המוכנים הוותיקים בעולם.

הטעם של הבירה נקבע לפי סוג הלתת או דגנים אחרים המשמשים להכנתה. דגנים שונים מעניקים טעמים שונים לבירה: למשל לתת חיטה נותן טעם מתוק יותר מאלט שעורה. ישנם סוגים רבים של בירה בעולם: לאגרים, אייל ופורטרים הם כמה דוגמאות. לאייל יש טעם פירותי יותר מאשר לאגרים ופורטרים שיש להם יותר גוף ופחות מתיקות מאייל.

יש הרבה בירות בעולם, אבל לא את כולן שווה לנסות. לכן ריכזנו רשימה של הבירות הטובות ביותר לטעום כשאתה נוסע לתאילנד.

2. מאי טאי למאהב הקלאסי

Mai Tai הוא קוקטייל שנוצר בשנת 1944 על ידי ויקטור ג'יי ברגרון, מייסד המסעדות של טריידר ויק. למשקה היסטוריה עשירה וידוע בטעמו המיוחד הכולל טעמים מתוקים ומלוחים כאחד.

ניתן להגיש את ה-Mai Tai כמשקה ארוך או כמשקה על הסלעים. בחלק מהמדינות הוא מוגש גם עם גלידה מעל.

ה-Mai Tai עשוי משלושה סוגים שונים של רום: רום בהיר או זהב, רום כהה ורום כבד או עמיד יתר על המידה. הוא מכיל גם מיץ ליים, קוראסאו תפוזים (או ליקר תפוזים אחר), סירופ סוכריות סלעים או סירופ פשוט (כדי לאזן את המתיקות), וקוביות קרח.
למידע נוסף על אפרול קוקטייל כדאי לגלוש לאתר tropicalevents.co.il

מאי טאי הוא משקה קלאסי המושלם עבור אנשים שרוצים לחוות את היופי של תאילנד.

ה-Mai Tai הוא קוקטייל קלאסי שהיה פופולרי בתאילנד כבר עשרות שנים. זה הוצג לעולם לראשונה בשנת 1944 על ידי הסוחר Vic Bergeron ומאז רבים נהנו ממנו.

ה-Mai Tai עשוי מרום כהה, מיץ ליים, סירופ אורג'אט ומיץ אננס. אפשר להגיש גם עם דובדבן מעל או פרוסת תפוז אם הוא מוגש כ"מאי טאי טרופי".

3. קוקטייל בירה תאילנדי למי שאוהב לשמור על פשטות

קוקטיילי בירה תאילנדים הם משקה פופולרי בתאילנד, במיוחד עבור אלה שאוהבים לשמור את זה פשוט.

המשקה הזה מורכב משני מרכיבים: בירה תאילנדית וקרח. הבירה התאילנדית נמזגת לכוס שכבר צוננת ומעליה קרח. לאחר מכן מקשטים אותו בפלח ליים או לימון, שמוציא את הארומה הפירותית של המשקה.

קוקטייל הבירה התאילנדי הוא משקה פשוט שלא דורש יותר מדי מרכיבים וניתן להכין על ידי כל אחד. המשקה הזה מושלם למי שאוהב לשמור על פשוט וליהנות מקוקטייל בירה מרענן.

קל להכין קוקטיילי בירה תאילנדית, מכיוון שכל מה שאתה צריך זה קצת קרח, בירה תאילנדית ופרוסת תפוז. כל מה שצריך לעשות אז הוא למלא את הכוס בחלקים שווים משלושת המרכיבים ולערבב היטב.