חבילת גלישה איראלו

הקדמה: מהי חבילת הגלישה של אירלו ומה מייחד אותה?

חבילת הגלישה של Irlo היא דרך חדשה לגלוש באינטרנט. זוהי חווית גלישה ללא פרסומות וללא נתונים. ניתן לגשת לחבילת הגלישה של Irlo בכל מכשיר וניתן להשתמש בה לכל אחד בעולם.

חבילת הגלישה של Irlo היא ייחודית מכיוון שהיא מציעה דרך חדשה לגלוש באינטרנט ללא פרסומות או שימוש בנתונים. אפשרות זו זמינה עבור כל המכשירים ועבור כל אחד בעולם.

חבילת הגלישה של אירלו היא חבילת נופש גלישה הכוללת שבוע לינה, כל הארוחות ושיעורי גלישה לאדם אחד. החבילה כוללת גם הסעות מ/אל שדה התעופה.

ישנן חבילות גלישה רבות ושונות לבחירה אך חבילת הגלישה של אירלו היא ייחודית מכיוון שמדובר בשהות של 7 ימים בקוסטה דל סול. זה כולל גם שיעורי גלישה ותחבורה מ/אל שדה התעופה, מה שהופך אותו למושלם עבור אלה שמעולם לא גלשו בעבר או שרוצים לרענן את כישוריהם.

הקדמה: מהו תיק גלשן אירלו?

תיק הגלישה של אירלו הוא מוצר חדש שנוצר על ידי חברה בארצות הברית בשם אירלו. החברה נוסדה על ידי שני אחים והם כעת במשימה לעזור לאנשים להפיק יותר מהגלשן שלהם.

תיק הגלישה של אירלו הוא מוצר חדשני שיכול לשמש לאחסון והובלה של הגלשן שלך. הוא תוכנן בעזרת גולשים מקצועיים שרוצים לוודא שהם מפיקים את המיטב מהלוח שלהם.
למידע מורחב בנושא של חבילת גלישה איראלו מומלץ לבדוק כאן: quickbuy.co.il

Irlo Surf Bag מושלם עבור כל סוגי הגולשים, בין אם אתה רק מתחיל או שיש לך ניסיון של שנים. אפשר להשתמש בו גם לפעילויות אחרות כמו גלישה בחתירה וקיאקים, אז שווה לבדוק את זה אם אתם רוצים להשקיע במשהו רב תכליתי.

Airelo היא חברה העוסקת בתעשיית תיקי הגלשנים ותקי הנסיעות כבר למעלה מ-30 שנה, והם תמיד מנסים לחדש. הם עיצבו סוג חדש של תיק גלשן, שהוא מתקפל וניתן לאחסן אותו בגודל הנייד שלו בזמן שאתה טס.

תיק הגלישה של Airelo הוא הפתרון המושלם למי שמחפש תיק גלשן קל משקל, עמיד וקל לאחסון. חבילת הגלישה של Airelo מגיעה עם שתי רצועות שמתחברות ללוח שלך כך שתוכל לשאת אותו בקלות על הגב או הצד. הוא כולל גם רצועת כתף הניתנת להסרה שהופכת את נשיאת הלוח שלך לקלה עוד יותר.

מה אתה מקבל בחבילת נופש לאירלו

אירלו היא חברה המתמחה בחופשות הכל כלול. הם מציעים חבילות עבור יעדים ותקציבים שונים. במאמר זה נתמקד בחבילת הגלישה של אירלו ובמה אתה יכול לצפות בעת הזמנתה.

חבילת הגלישה של אירלו כוללת שהייה של שבוע ביעד לבחירתכם, לינה, השכרת לוח והסעה לחוף הים. כמו כן, מקבלים השכרת גלשנים לשבוע, שיעורי גלישה ומדריך שילמד אתכם כיצד לגלוש במהלך שהותכם. המחיר של חבילה זו מתחיל ב-1,595 אירו לאדם (בהתבסס על שיתוף של אדם אחד).

אירלו מציעה מגוון חבילות נופש. יש להם מגוון אפשרויות שיתאימו לתקציבים ולצרכים שונים.

מה יש לאירלו להציע?

Airelo היא חבילת גלישה חדשה המציעה לכם את ההזדמנות ליהנות מהגלישה מבלי שתצטרכו לדאוג למזג האוויר. זה מכסה את כל צרכי הגלישה שלך על ידי מתן אפליקציה לטלפון שלך, גלשן מתנפח וחליפת צלילה.

אפליקציית Airelo מגיעה עם תכונות רבות שמקלות עליך למצוא גלים וליהנות מהגלישה. הוא מציע דוחות גלישה, כך שאתה יודע מתי הזמן הטוב ביותר לצאת. יש לו גם תכונת GPS, כך שתוכל לעקוב אחר היכן נשברים הגלים ואפילו לראות אם הם נשברים בקרבת מקום. אתה יכול גם להשתמש באפליקציה הזו כדי למצוא אתרי גלישה בקרבת מקום וללמוד עליהם לפני היציאה לשם. אפליקציית Airelo מציעה גם מעקב חי כך שהחברים או המשפחה שלך יוכלו לעקוב אחריהם על המסכים שלהם, כמו גם כמה תכונות מגניבות אחרות כמו מפגשי אימון אישי, גישה לאירועים בלעדיים ועוד.

Airlo הוא שירות חדש המאפשר להזמין מקום בשיעור גלישה בלחיצת כפתור. זה הראשון מסוגו באירלנד ויש בו משהו לכולם.

זוהי פלטפורמת הזמנות מקוונת המספקת שיעורי גלישה בכל הרמות ובכל המיקומים. המחירים תחרותיים והם מציעים חבילות לקבוצות או ליחידים.

לאיירלו יש מגוון רחב של מיקומים לבחירה, כולל דבלין, קורק, דונגל, גאלווי, קרי וסליגו. יש גם מחנות גלישה זמינים למי שרוצה להישאר יותר מיום אחד בלבד.