כספת ביתית למכירה

5 יסודות לבית בטוח יותר: מבוא

סעיף זה עוסק בכמה אמצעי זהירות בסיסיים שאנו יכולים לנקוט על מנת להפוך את הבית שלנו לבטוח יותר.

הצעד הראשון הוא להעריך את רמת הסיכון של הבית שלנו ולוודא שהיא ברמת המינימום. אנחנו צריכים לחשוב על הסיכונים הפוטנציאליים בבית שלנו ולעשות מה שאנחנו יכולים כדי למזער אותם. לדוגמה, אם יש לנו בריכת שחייה בחצר האחורית, יהיה חכם להקים גדר סביבה כדי שילדים לא יוכלו להיכנס. דבר נוסף שאולי כדאי לשקול הוא התקנת מערכת אזעקה או קבלת מערכת אזעקה. כלב שמירה להגנה נוספת מפני פולשים.

אנחנו גם צריכים לחשוב על כל הדברים שנמצאים בתוך הבית שלנו וכיצד הם עלולים להוות סיכונים פוטנציאליים. לדוגמה, אם יש חומרים רעילים כגון חומרי ניקוי או כימיקלים, יש לאחסן אותם כראוי כך שלילדים אין גישה אליהם.

מהי מערכת אבטחת הבית ולמה זה חשוב?

מערכת אבטחה לבית היא מערכת אשר נועדה להגן על רכוש מגורים מפני גניבות, ונדליזם וחדירה. זה בדרך כלל מורכב ממערכת אזעקה, מערכת גילוי אש ומצלמת אבטחה. מערכות אלו מנוטרות לרוב על ידי תחנה מרכזית או חברת אזעקה מקומית, אשר מגיבה בעת הפעלת האזעקה.

מערכות אבטחה לבית חשובות מכיוון שהן מספקות הגנה מפני פורצים ופולשים. הם גם מספקים שקט נפשי לבעלי בתים שרוצים להרגיש בטוחים בבתיהם.

אם יש לכם כספת ביתית למכירה, אז חשוב לוודא שהבית מאובטח.
למידע מורחב על כספת ביתית למכירה וכספת למכירה safe4u נא לגשת לאתר safe4u.co.il

זה אומר שאתה צריך להתקין מערכת אבטחה לבית.

מערכת אבטחה לבית תגן על החפצים והמשפחה שלך מפני פולשים.

ישנם סוגים רבים ושונים של מערכות אבטחה לבית הזמינות בשוק. הפופולרי ביותר הוא מערכת האזעקה האלחוטית. הוא כולל בין היתר חיישני דלת, חיישני תנועה וגלאי שבירת זכוכית.

#2-מנעולים ומפתחות

להלן שני סוגי המנעולים והמפתחות שבעלי בתים צריכים להתקין בבתיהם כדי לשמור עליהם.

1) מנעולים:

– Deadbolt: Deadbolts נחשבים לסוג המנעולים הפופולרי ביותר. הם מציעים רמת אבטחה גבוהה יותר והם הטובים ביותר לאזורים בסיכון גבוה.
כדי לקרוא מידע בנושא של כספת ביתית למכירה וכספת ביתית safe4u באפשרותך לבקר ב- safe4u.co.il

– מנעול ידית: זוהי אפשרות טובה עבור אנשים שרוצים לקבל מנעול בטוח יותר אך זול יותר. זה גם קל יותר להתקנה וניתן להתקין אותו עם ידית דלת או חור מנעול.

– מנעולים: אלה משמשים כאשר אתה צריך לאבטח משהו כמו האופניים שלך או מחסן יחד עם הבית שלך, אבל הם לא יכולים לשמש על דלתות כי הם חסרים חורי מנעול.

2) מפתחות:

– מערכת כניסה ללא מפתח: סוג זה של מנעול מגיע עם קוד גישה שניתן לשנות בכל עת דרך האפליקציה לנייד או ממשק האתר של המנעול, כך שהוא הכי מתאים למי שרוצה את ביתו

#4-אזעקות אבטחה

כספת הבית למכירה היא המקום המושלם לשמור את חפצי הערך והחפצים האישיים שלך. כספת זו מותקנת עם 4 אזעקות אבטחה.

מבוא:

כספת הבית למכירה היא המקום המושלם לשמור את חפצי הערך והחפצים האישיים שלך. כספת זו מותקנת עם 4 אזעקות אבטחה. יש לו גם סורק טביעות אצבע, מה שמקל מאוד על הגישה והשימוש בו. סורק טביעות האצבע יכול לשמש עד 10 טביעות אצבע שונות, כך שהוא לא רק מאובטח אלא גם נוח!

מערכות האזעקה המהירות הן דרך מצוינת וקלה לאבטח את הבית שלך. הם נוחים, פשוטים להתקנה וקלים לשימוש.

מערכת אזעקה אלחוטית היא אופציה מצוינת עבור אנשים שרוצים מערכת אבטחה במחיר סביר אבל לא רוצים את הטרחה של העברת חוטים דרך הבית שלהם.

2. טכנולוגיית חיישן חכם של Vivint

טכנולוגיית Vivint Smart Sensor היא מערכת המשתמשת בחיישני תנועה, דלתות וחלונות כדי לזהות מתי מישהו נמצא בבית. זה גם יבין אם חלון או דלת נפתחו.

לאחר מכן המערכת תשלח התראה לטלפון של בעל הבית עם אפשרות להתקשר למשטרה או לחברת תגובה חמושה.

הוא כולל גם מערכת אזעקה עם סוללת גיבוי כך שעדיין ניתן להשתמש בה אם יש הפסקת חשמל.

יש לו גם פאנל אינטראקטיבי להפעלה ופירוק מכל מקום בעולם באמצעות אפליקציית הטלפון החכם וחיבור האינטרנט שלהם.

Vivint Smart Sensor Technology היא מערכת אבטחה לבית שמגיעה גם עם חיישנים לניטור הבית שלך. החיישנים ידועים בשם Vivint Smart Sensors.

חיישנים חכמים של Vivint משתמשים בטכנולוגיה חדשנית כדי לוודא שיש לך שקט נפשי ובטיחות בבית שלך. הם משתמשים במגוון טכנולוגיות כמו הבאות:

– תנועה: חיישן התנועה יכול לזהות תנועה בתוך חדר או אזור ולהודיע לך כאשר הוא עושה זאת.

– טמפרטורה: חיישן הטמפרטורה עוקב אחר הטמפרטורה בבית שלך ומתריע אם היא משתנה יותר מדי למשך זמן רב מדי, מה שעלול להיות אינדיקציה לשריפה או סכנה אחרת.

– מים: חיישן המים יכול לזהות דליפות מים ולהתריע אם הייתה הצפה או צינור פרוץ.