איך להוסיף עוקבים באינסטגרם?

מהו אלגוריתם אינסטגרם?

אלגוריתם אינסטגרם הוא מערכת דירוג הקובעת את סדר הצגת הפוסטים בפיד של משתמש. מערכת זו מבוססת על הרעיון שאנשים רוצים לראות במה הם מתעניינים, או תוכן שהם יצרו איתו אינטראקציה לאחרונה.

ישנם שלושה מרכיבים עיקריים לאלגוריתם של אינסטגרם:

– מספר הלייקים, התגובות ומעורבות אחרת שפוסט מקבל;

– הזמן מאז פרסום הפוסט;

– מערכת היחסים בין מי שפרסם לבין מי שעשה לייק או הגיב עליו.

אלגוריתם אינסטגרם הוא סט של קווים מנחים שהחברה פועלת לפיהם כשהיא מחליטה מה להציג בפיד. האלגוריתם לוקח בחשבון גורמים כמו זמן מאז הפוסט האחרון, מספר לייקים וסוג התוכן.

ישנן דרכים רבות להגדיל את מספר העוקבים שלך באינסטגרם, אך יכול להיות קשה לדעת איזו מהן תתאים לך ביותר. דרך אחת היא לעקוב אחר משתמשים אחרים שאתה מעוניין בהם ולהגיב על התמונות שלהם. אפשרות נוספת היא להשתמש באפליקציה כמו Followers+, המספקת ערבות להחזר כספי אם לא תצבור לפחות 10 עוקבים חדשים ביום.

1. אופטימיזציה של פרופילים

אנשים שרוצים להגדיל את העוקבים שלהם באינסטגרם צריכים לבצע אופטימיזציה של הפרופיל שלהם. זה כולל הוספת ביוגרפיה טובה, העלאת תמונות וסרטונים איכותיים, וודא שהחשבון מוגדר כהלכה.

ישנן אפליקציות רבות שניתן להשתמש בהן למטרה זו. יש אפליקציות שיכולות לעזור לנתח את חשבונות המדיה החברתית של אדם, לגלות מה הוא עושה לא בסדר, ולאחר מכן לספק לו את הטיפים הטובים ביותר כיצד לשפר את הדף שלו.

הצעד הראשון להוספת עוקבים הוא אופטימיזציה של הפרופיל שלך. זה כולל הוספת תמונת פרופיל, ביוגרפיה וקישור חשבון האינסטגרם שלך לחשבונות מדיה חברתית אחרים.

השלב הבא הוא מעורבות עם משתמשים. עיסוק במשתמשים פירושו לעשות לייק ולהגיב לפוסטים שלהם. תגובה על הפוסטים שלהם תראה להם שאתה אוהב את התוכן שלהם ושאתה מתעניין במה שיש להם להגיד. זה גם ייתן להם הזדמנות להכיר אותך טוב יותר אם הם רוצים לעקוב או לא.

2. השתמש ב- hashs ביעילות

Hashtags הם דרך מצוינת לשים לב באינסטגרם. משתמשים ב- hashs בכתובית של הפוסט והם עוזרים לאנשים למצוא את התמונות שלך.

עדיף להשתמש בהאשטאגים שרלוונטיים לפוסט שלך או אפילו בהאשטאגים ספציפיים יותר שיחפשו אנשים שאוהבים את סוג התוכן שלך. ככל שההאשטג פופולארי יותר, כך יש לך סיכוי טוב יותר לשים לב.

Hashtags הם דרך מצוינת להגביר את המעורבות ולגרום לפוסטים שלך לראות יותר אנשים.

אם אתה רוצה לבנות עוקבים באינסטגרם, אתה צריך לוודא שאתה משתמש בהאשטגים ביעילות. אתה יכול לעשות זאת על ידי שימוש בהם עבור מעורבות ואסטרטגיית שיווק האשטאג.

אתה צריך לדעת מה קהל היעד שלך רוצה לראות לפני שאתה מתחיל לתייג את הפוסט. זה יעזור לך להשיג יותר עוקבים באינסטגרם כי זה יהפוך את הפוסטים שלך לרלוונטיים ומעניינים יותר.

3. שתף תמונות וסרטונים איכותיים באופן קבוע

זה צעד חשוב מאוד כי אנשים לא יכולים לעקוב אחריך אם הם לא יודעים מי אתה.

– שתף תמונות וסרטונים באיכות באופן קבוע

– צור קשר עם העוקבים שלך

– הוסף hashtags לפוסטים שלך

אחת הדרכים להגדיל את העוקבים שלך באינסטגרם היא לוודא שאתה מפרסם תמונות וסרטונים איכותיים באופן קבוע.

ככל שתשקיע יותר זמן בעריכת התמונות שלך, כך הן יראו טוב יותר וגדל הסיכוי שאנשים ירצו לעקוב אחריך.

ישנם כלים רבים בחוץ שיכולים לעזור לך לערוך את הסרטונים שלך. חלק מהכלים הללו כוללים: אפליקציית Storytelling, יוצר וידאו, עורך וידאו או

4. הגיבו על תוכן של אנשים אחרים באופן קבוע

תגובה על תוכן של אנשים אחרים היא דרך מצוינת להראות את הערכתך ולהכיר חברים.

תגובה על תוכן של אנשים אחרים לא רק תעזור לך להכיר חברים, אלא היא גם תעניק לך את ההזדמנות לקבל משוב. אתה יכול לקבל טיפים וטריקים מהפוסטים שלהם וללמוד איך הם עושים דברים אחרת ממך. זכור שלהגיב על תוכן של אנשים אחרים אינו חד סטרי:

חשוב לזכור שכאשר מגיבים לפוסט של מישהו אחר, האדם שהגיב צריך להיות מנומס, ידידותי ולהביע הערכה למה שהפוסטר המקורי שיתף.

תגובה על תוכן של אנשים אחרים היא דרך מצוינת לשים לב לחשבון שלך ולהשיג יותר עוקבים. זה לוקח זמן אבל זה שווה את המאמץ.

ישנם כלים רבים לשיווק משפיענים לאינסטגרם שיכולים לעזור לך להגדיל את העוקבים שלך בצורה חזקה יותר. אחד הפופולריים ביותר הוא Tag Engine Comments, המאפשר לך לתייג משפיענים בתגובה שלך ולאחר מכן שולח להם אוטומטית התראה כדי לעקוב אחריך בחזרה באינסטגרם.