בניית אתר בחינם במערכת מקצועית

בנה את האתר הראשון שלך עם 6 השלבים האלה

חשוב שיהיה אתר לעסק שלך. זה הדבר הראשון שאנשים רואים כשהם מחפשים אותך. זה גם המקום שבו אתה יכול להציג את המוצרים והשירותים שלך. עם זאת, לא לכולם יש את הזמן או הכישורים ליצור אתר בעצמו. מאמר זה ילמד אותך כיצד לבנות אחד מאפס ב-10 שלבים פשוטים.

שלב 1: חשבו איזה סוג אתר אתם רוצים ליצור ולמה.

שלב 2: בחר את שם הדומיין הטוב ביותר עבור האתר שלך.

שלב 3: בחר ספק שירותי אירוח אתרים והירשם לחשבון אצלו.

שלב 4: כנס ל- Coi ופתח אתר בחינם.

שלב 5: צור דפים באתר שלך על ידי בחירת תבנית מספריית התבניות של Coi והתאמתה לתוכן שלך.

שלב 6: הוסף תוספים שרלוונטיים למה שאתה מוכר או מציעים בחינם בתמורה לכתובות אימייל או מידע ליצירת קשר.

איך לבנות אתר בחינם תוך פחות מ-10 דקות

בניית אתרים בחינם אינה קשה כמו שאתה חושב. ישנן תוכנות ומערכות רבות המאפשרות לך ליצור אתר משלך ללא כל ידע בקידוד. כל שעליכם לעשות הוא להתחבר למערכות הללו ולבנות את האתר שלכם בפחות מ-10 דקות.

הצעד הראשון הוא לבחור פלטפורמה לאתר שלך. ישנן פלטפורמות רבות זמינות המציעות אירוח בחינם, רישום שם דומיין ותבניות עיצוב. כמה מהפלטפורמות הפופולריות ביותר הן: Coi, WordPress, Joomla , Weebly, Wix ו-Jimdo.

לאחר בחירת פלטפורמה לאתר שלך, כל מה שאתה צריך לעשות הוא ליצור איתם חשבון ולהתחיל לבנות את האתר שלך על ידי הוספת דפים, בלוקי תוכן או ווידג'טים. אתה יכול גם להתאים אישית את תבנית העיצוב כך שתתאים לצרכים שלך על ידי שינוי צבעים או תמונות בחלונית השכבות של התבנית או הוספת בלוקי תוכן חדשים כגון טפסי יצירת קשר או תיבות חיפוש.

שלבים בסיסיים לבניית אתר מקצועי משלך בחינם תוך דקות!

תהליך בניית אתר אינטרנט אינו קשה כפי שהוא עשוי להיראות. למעשה, אתה יכול לבנות אתר מקצועי משלך בתוך דקות ספורות עם 7 השלבים הבסיסיים האלה.

1) הרשמה עבור שם דומיין:

רישום לשם דומיין הוא הצעד הראשון לבניית אתר אינטרנט משלך. אתה יכול להירשם לאחד דרך רשם דומיינים כגון GoDaddy או Namecheap.

2) הגדר אירוח:

לאחר שנרשמת לשם דומיין, השלב הבא הוא הגדרת אירוח. אירוח מתייחס לשטח השרת שיאחסן את כל הקבצים והנתונים שלך באינטרנט. אירוח יכול להתבצע באמצעות חברות צד שלישי כמו Bluehost או HostGator או באמצעות ספקים כמו Amazon Web Services (AWS).

3) התקן וורדפרס:

וורדפרס היא אחת ממערכות ניהול התוכן (CMS) הפופולריות ביותר. זה מאפשר לך ליצור ולפרסם בקלות תוכן באתר שלך בלי

מסקנה: התחל לבנות אתר משלך במראה מקצועי היום עם שלבים הפשוטים האלה!

אם אתם רוצים להיכנס לתחום בניית אתרים, תצטרכו לדעת איך בונים אתר. זה לא קשה, אבל זה לוקח קצת זמן וסבלנות.

מאמר זה יראה לך כיצד לבנות אתר משלך במראה מקצועי היום עם 7 השלבים הפשוטים האלה!

דיברנו על איך לבחור חברת אחסון אתרים, איך לרשום שם דומיין ואיך לבחור בונה אתרים. עכשיו הגיע הזמן לדבר על הדרך הטובה ביותר לבנות אתר אינטרנט משלך במראה מקצועי היום עם 7 השלבים הפשוטים האלה!

שלב 1: החלט על בונה אתרים

– דיברנו על 4 בוני אתרים שונים הזמינים עבורכם.

– בחר את זה שיתאים לך ביותר ולצרכים שלך.

– לדוגמה, אם אתה מחפש משהו פשוט, אז Coi היא אופציה.

– אם אתה מחפש משהו מתקדם יותר, אז Squarespace היא אופציה.

שלב 2: הירשם לחברת אירוח אתרים וספק שמות דומיין

– אתה לא יכול להתחיל לבנות את האתר שלך עד שנרשמת לספקי אירוח אתרים ושמות דומיין.

– ודא שלחברה יש שירות לקוחות אמין למקרה שמשהו ישתבש או אם אתה צריך עזרה בהגדרה

חיבור דומיין לאתר

מאמר זה ידריך אותך בתהליך בניית אתר אינטרנט חינמי משלך במערכת מקצועית. נדבר על איך למצוא את שם הדומיין המתאים, מה לכלול באתר האינטרנט שלך ואיך להתחיל לבנות אותו.

במדריך זה, נדון בכמה מההיבטים החשובים ביותר של בניית אתרים בחינם הקמת אתר אינטרנט. אנו גם נעבור על כמה כלים פופולריים שיכולים לעזור לך להתחיל עם אתר האינטרנט שלך.

הצעד הראשון לבניית אתר אינטרנט הוא בחירת שם הדומיין. שם הדומיין צריך להיות קצר, בלתי נשכח וקל לאיית. זה צריך להיות קשור גם לתוכן האתר שלך. לדוגמה, אם אתה מתכוון ליצור אתר אינטרנט על כלבים, שם דומיין כגון "dogs.com" יתאים.

השלב השני הוא בחירת שירות אירוח אתרים עבור האתר שלך. שירותי אירוח אתרים מאפשרים לאנשים בעלי אתרים באינטרנט לאחסן את הקבצים שלהם בשרת ולהפוך אותם לזמינים דרך האינטרנט. חשוב שתבחרו מארח בעל מוניטין כדי שהאתר שלכם לא יעבור אופליין כאשר יש הפסקה או כאשר הוא יהפוך לפופולרי מאוד.

השלב השלישי הוא החלטה באיזו מערכת ניהול תוכן (CMS) אתה רוצה להשתמש עבור האתר שלך. מערכת CMS מאפשרת לך לעדכן ולנהל את כל התוכן באתר שלך מבלי שיהיה לך ידע טכני או כישורי תכנות כלשהם – כל מה שאתה צריך לעשות את זה להיכנס ולהקליד חלק.