חנות אינטרנטית ללא עלות

אתה יכול להוסיף בלוג לאתר החנות שלך בחינם, למרות שתוכנת הבלוגים היא בסיסית מאוד ואינה מציעה את אותן תכונות כמו פלטפורמת בלוגים כמו וורדפרס. לחלופין, עליך לבחור בתוכנית עסקית התומכת בתוספים.

ניתן לפתוח חנות אינטרנטית בחינם, אבל אם אתה רוצה להרחיב אותה (לדוגמה, להוסיף עוד מוצרים), סביר להניח שתבחר באפשרויות תשלום פשוטות מאותו ספק קצת יותר מאשר להעביר את כל החנות שלך לאירוח זול יותר, וזו הסיבה שאנו ממליצים לשקול תוכניות פרימיום וחינמיות באתר Coi.

פלטפורמות שונות להקמת חנות וירטואלית מקצועית

אם אתה רציני לגבי חנות אינטרנטית אנו ממליצים להשתמש בכלי השוואת בוני החנויות שלנו כדי למצוא את הטוב ביותר עבור הפרויקט שלך. ריכזנו את 8 השירותים החינמיים האלה כדי לעזור לך להתחיל עם חנות אינטרנטית חינמית משלך. לאחר שתשלוט ביסודות העבודה עם חנות וירטואלית, תוכל להשתמש בתכונות הפרימיום שלה או פשוט לעבור לפלטפורמת מסחר אלקטרוני אחרת.

אם אתה צריך משהו שמאפשר לך ליצור חנות עובדת בחינם האפשרות הטובה ביותר שלך היא Coi חנות אינטרנטית או iStores של ישראכרט. אם אתה מוכן ללכת למסלול עשה זאת בעצמך, אתה יכול ליצור חנות מסחר אלקטרוני במחיר סביר עם אישופוס ו-קונימבו. Shopify ו-Wix גם יאפשרו לך לבנות אתר מסחר אלקטרוני בחינם, אבל תצטרך להירשם לתוכנית בתשלום ברגע שתהיה מוכן להתחיל למכור לציבור.

אנשים המעוניינים להקים עסק עם עמלות פתיחה מינימליות צריכים לשקול ברצינות את אתרי המסחר האלקטרוני והשווקים החינמיים הללו חלק מהכלים הללו מאפשרים לך ליצור חנות בחינם ולהתחיל למכור ב-100%, בעוד שאחרים מאפשרים לך ליצור את החנות שלך בחינם, אך מחייבים אותך להתחיל למכור. לכל מי שמחפש ליצור חנות או לבדוק מוצר או רעיון חדש, האתרים הללו מציעים חנות חינמית לחלוטין עם פונקציונליות מוגבלת.

שירותים אלה מתאימים לעסקים שיש להם רק כמה מוצרים וזקוקים לאתר מסחר אלקטרוני משלהם אם אתה רוצה לנסות חנות מקוונת בחינם אבל אתה מוכן לשלם עבור מה שעובד טוב עבור העסק שלך, אז BigCommerce ו-Coi חנות אינטרנטית הן אפשרויות מעולות. עם זה בחשבון, בואו נסתכל על פלטפורמות המסחר האלקטרוני החינמי הטובות ביותר בהן תוכלו להשתמש כדי להרוויח כסף באינטרנט ולהגדיל את העסק שלכם.

האם כדאי לבנות חנות אינטרנטית בחינם?

סטארט-אפים ועסקים קטנים המחפשים את פלטפורמת המכירה המקוונת הרב-ערוצית השלמה ביותר צריכים לשקול את Coi כאחד ממפתחי החנויות המקוונות הטובות ביותר שיש מכיוון שהיא מציעה לבנות בחינם חנות עם כל מה שצריך כדי למכור כבר מחר. היא פלטפורמת מסחר אלקטרוני מתארחת במלואה (או חד פעמית) שבה אתה יכול להשתמש כדי לבנות את חנות המסחר האלקטרוני שלך, המציעה תכונות רבות אם תבחר להשתמש בגרסת הפרימיום שלה שמתחיל ב-49 ש"ח לחודש. במהלך תקופת הניסיון החינמית תוכל להתאים אישית את החנות שלך ולחקור את התכונות שלה.

אבל לפני מכירת מוצרים או שירותים כלשהם תצטרך לקנות אחת מהתוכניות. תוכניות בתשלום של Weebly, Shopify ו-Coi הן אפשרויות טובות בהרבה לבעלי מסחר אלקטרוני שואפים. אם תוכניות בניית האתרים החינמיות שהוזכרו לעיל לא ממש מתאימות לצרכים שלך, אולי כדאי שתשקול לשדרג לתוכנית הפרימיום. האם בונה אתרים בחינם הוא הטוב ביותר או לא תלוי בסוג העסק שיש לך.

לבונה אתרים של אנשי קשר קבועים יש תוכנית חינמית המאפשרת לך לבנות חנות מקוונת מבלי להוציא כלום. Coi מגיעה עם תוכנית נדיבה בחינם המאפשרת לך ליצור חנות אינטרנטית עם מוצרים למכירה.

כלי הגרירה והשחרור שלהם מקלים על כל אחד לפתוח חנות וירטואלית על ידי גרירה ושחרור של רכיבי רשת שונים (כגון טקסט, תמונות, סרטונים וכו'). לבונה האתרים שלהם יש ממשק גרירה ושחרור, מה שאומר שאפילו מתחילים יכולים ליצור חנות מקוונת נהדרת לאתר.

Wix, הידועה בעיקר בזכות בונה האתרים שלה, מאפשרת לך להוסיף חנות אינטרנטית בחינם – אבל היא מציעה אתר חנות חינמי לחלוטין כתוסף (מכרה זהב!).

ראשית אתה צריך לבחור תבנית או ערכת נושא, התאם אישית את עיצוב האתר והתאם מוצרים. זוהי פלטפורמת מסחר אלקטרוני המאפשרת לך להתאים את האתר שלך באופן מלא. לא כל התכונות הזמינות באתר + שירות שיווק כלולות בחינם שירות אתרים.

עלויות תחזוקת חנות אינטרנטית מקצועית

FreeWebStore מספקת את מה שהיא מבטיחה חנות מקוונת חינמית לחלוטין עם פריטים ללא הגבלה. Wix היא אחת מבוני המסעדות המקוונות, מתכנני האירועים ועסקי השירות המובילים למכירה מקומית. בין פלטפורמות המסחר האלקטרוני החינמיות, Coi חנות אינטרנטית היא מושלמת לאתרים שרוצים לטפל בהם וצריכים רק פונקציונליות רגילה. Coi תומכת באלפי אפליקציות מובנות ושל צד שלישי שבהן תוכל להשתמש כדי להוסיף פונקציונליות מותאמת אישית לחנות שלך.

תוסף מסחר אלקטרוני Ecwid הוא אידיאלי עבור עסקים שרוצים להוסיף א חנות מקוונת מלאה לאתר קיים ב-Wix, Weebly, WordPress או פלטפורמות אחרות. משהו אחר כאן בשם המוזר Ecwid הוא למעשה תוסף מסחר אלקטרוני שניתן להוסיף לכל אתר אינטרנט. Weebly נרכשה על ידי ענקית התשלומים המקוונת Square לפני כמה שנים והם החליטו לכלול את (רוב) תכונות המסחר האלקטרוני Weebly בתוכניות החינמיות הנדיבות מאוד שלהם.

זמן אידיאלי לצלול ולחקור את 3 אתרי המסחר האלקטרוני הטובים ביותר המאפשרים לך לפרסם פריטים ללא הגבלה. ככל שעסק המסחר האלקטרוני שלך גדל, הרחב את העסק שלך דרך פייסבוק, eBay ועוד למכירות מרובות ערוצים.

אתה יכול להיות חברה קטנה מאוד או חדשה לגמרי אבל אף אחד לא יידע על זה, אלא אם אתה משתמש בתוכנית החינמית של בונה מסחר אלקטרוני ובהתאם לכך מוצף בפרסומות התוכנית שלך בתשלום לא רק תגרום לאתר שלך להיראות יותר מקצועי, אבל גם יותר מקצועי.