מה עדיף מגפי עור אמיתי או עור מלאכותי?

פורסם

מבוא

שני הסוגים הפופולריים ביותר של מגפי עור הם עור אמיתי ועור מלאכותי. ההבדל העיקרי בין השניים הוא שעור אמיתי הוא עור של בעלי חיים, בעוד שעור מלאכותי הוא חומר סינטטי.

עור אמיתי

מגפי עור אמיתי עשויים מעור בעלי חיים, הכולל עור פרה, עור חזיר ועור כבש. הם מגיעים בהרבה צבעים ומרקמים, אבל לכולם יש מראה ותחושה אותנטיים. מגפי עור אמיתי עמידים ומחזיקים מעמד זמן רב אם מטפלים בהם כראוי.

דמוי עור

עור מלאכותי עשוי מחומרים סינתטיים כגון פוליאוריטן או PVC, אשר ניתן לצבוע כך שייראו כמו סוגים שונים של עורות בעלי חיים. למגפיים דמוי עור יש גימור מבריק ויש אנשים שמעדיפים אותם בגלל תג המחיר הזול יותר

המגפיים הטובים ביותר מעור אמיתי

עור אמיתי הוא מוצר טבעי, וזו הסיבה שיש לו נקודת מחיר כה גבוהה. החומר עמיד יותר ועמיד למים טוב יותר מעור מלאכותי. יש לו גם תחושה טבעית יותר, מה שהופך אותו לבחירה הטובה ביותר עבור מי שרוצה להשקיע באיכות.

דמוי עור יכול להיות עשוי מחומרים שונים, אבל האפשרות הפופולרית ביותר היא פוליאוריטן. חומר זה אינו עמיד כמו עור אמיתי ואינו עומד בפני מים היטב.

מגפיים מעור מלאכותי הם בדרך כלל זולים יותר ממגפי עור אמיתי מכיוון שהם מיוצרים לרוב במדינות עם עלויות עבודה נמוכות יותר, כמו סין.

עור אמיתי הוא החומר הטוב ביותר לייצור מגפיים. הוא עמיד יותר ובעל איכות טובה יותר מעור מלאכותי. מגפי עור אמיתי עשויים מ-100% עור אמיתי, בעוד שעור מלאכותי עשוי מחומרים סינתטיים.

אם אתה רוצה זוג מגפיים איכותיים שיחזיקו מעמד זמן רב יותר, אז כדאי לך ללכת על מגפיים מעור אמיתי.

עור אמיתי:

– הוא החומר הטוב ביותר לייצור נעליים איכותיות ועמידות

– יקר יותר מעור מלאכותי

– מציע מוצר איכותי יותר שיחזיק מעמד זמן רב יותר מחומרים מזויפים או סינתטיים

סוגי עורות ולמה הם חשובים

עור הוא מוצר טבעי. זה עשוי מעור של חיה, אשר לאחר מכן הוא שזוף כדי להפוך אותו עמיד יותר. ישנם סוגים רבים של עורות ולכל אחד מהם המאפיינים הייחודיים שלו ההופכים אותו לשימושים מסוימים טוב יותר מאחרים. לדוגמה, עור זמש הוא הטוב ביותר ללבישה במזג אוויר קר מכיוון שיש לו משטח רך ואינו נרטב כמו סוגי עורות אחרים.

סוג העור הנפוץ ביותר בשימוש בהנעלה הוא עור עגל מכיוון שהוא עמיד וגמיש. הוא גם מתלבש היטב לאורך זמן וניתן ללטש אותו כדי להיראות שוב חדש. סוג אחר של עור שאתה עשוי למצוא על נעליים או מגפיים הוא עור חזיר, בעל מרקם מחוספס אך מספק בידוד טוב בימים קרים יותר. החיסרון בשימוש בעור חזיר על הנעלה,

איך לנקות מגפי עור אמיתיים עם סודה לשתייה וחומץ

יש לך זוג מגפיים מעור אמיתי שאתה רוצה לנקות? ישנן דרכים רבות ושונות לנקות את מגפי העור האמיתיים שלך, אך הדרכים הפופולריות ביותר הן סודה לשתייה וחומץ.

סודה לשתייה היא דרך מצוינת להסיר כתמים מהנעליים שלך. זה יכול לשמש גם כמנטרל ריחות. חומץ הוא חומר חיטוי טבעי והוא יהרוג חיידקים על פני הנעליים שלך.

שתי השיטות עובדות היטב אבל יש גם כמה הבדלים ביניהן. לדוגמה, חומץ לא ישאיר שאריות לבנים על הנעליים שלך, כמו סודה לשתייה עלולה לעשות אם אתה משתמש יותר מדי ממנו.

באיזו שיטה כדאי להשתמש? זה תלוי איזה סוג של מגפי עור אתה רוצה לנקות ואיזה סוג של כתמים יש עליהם.

דרכים שבהן עור מלאכותי עדיף על עור אמיתי עבור תרבויות מסוימות ומדינות לא מערביות

דמוי עור, המכונה גם עור מלאכותי או עור מלאכותי, הוא חומר סינטטי המשמש לחיקוי המראה והתחושה של עור טבעי.

הוא עשוי מפוליוויניל כלוריד (PVC) וכימיקלים אחרים.

ניתן לייצר עור מלאכותי במגוון מרקמים, כולל אלה המחקים את הגרגיר של עור אמיתי.

תהליך הייצור של דמוי עור אינו מצריך שימוש במוצרים מן החי כגון עור פרה.

זה הופך אותו לאופציה אטרקטיבית עבור אנשים שהם טבעונים או צמחונים, או שרוצים להימנע משימוש במוצרים מן החי בבגדים ובנעליים שלהם.

לדמוי עור יתרונות רבים על פני עור אמיתי. קל יותר לנקות אותו, אין לו אותן קונוטציות של זכויות בעלי חיים כמו עור אמיתי, והוא הרבה יותר זול מעור אמיתי.

החסרונות של דמוי עור הם שהוא לא עמיד כמו עור אמיתי, הוא נוטה להיסדק ולהתקלף, והוא עלול להינזק ממים.

עבור עוד פרטים מורחבים בתחום של מה עדיף מגפי עור אמיתי או עור מלאכותי? יש לבדוק ב- ishopy.co.il